❤ Semalam Punyerr Citerr ,Kecederaan PERTAMA Di Sekolah ❤

February 12, 2014

Assalamualaikum...
Ahlan Wasahlan...
Salam Ukhwah Fillah ...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat Semua ..

Semalam punyer citer ..byk sangat kerja tak sempat nak menulis .. Balik sekolah semalam masuk jer rumah senyap sunyi jer tak cakap apa2 pon ..naik risau jugak la sbb kalau Akif blk sekolah umah mmg riuh ngan suara dia nak bgtau itu nak bgtau ini,tapi semlm balik senyap jer,CONGPIUSSS jap ..

Umi pon taknye ''kenapa diam jer arini ..jawapan umi dapat ngan nie



Waaa dia menangis tersedu2 huhuhuhu ,Sedih sangat tengok .. KENAPA ERKK ??? Tanya pon tak nak jawap Umi tepon Cikgi Qistina ... Ooooo camtu rupernyerr .. ''Kawan dia buat kat dia,bibir dia pecah kata Cikgu tak tahu camner berlaku ..sedar2 Cikgu dgr Akif nangis dan kawan2 bgtau bibir dia berdarah ..Bila tanya kat kawan2 ada kawan yg buat tapi tanya lg camner buat tak saper pon bgtau ..''

Huhuhuhu patutla masuk jer dlm umah blk sekolah tutup mulut ngan tapak tangan,rupa2nyerr bibir dia pecah.. adusss kesian sungguh Akif .. Cikgu cakap dah letak ubat .. Ok la cuma bengkak tu la tak hilang lg ..

Umi pegang dia peluk dia tak nak jugak bukak tapak tangan..Last2 Umi pon nangis sama la tacinnggg habiss biler dua beranak menangis huhuhuhuhu .. lama dalam 5 minit br dia tunjuk biir dia ..ada la kesan pecah ngan kembang darah sikit tapi bg dia banyak tu ..Umi pon tanya kenapa nangis sakit lg ker ?? Dia cakap tak dah tapi takut Umi marah ...Kenapa Umi nak marah bukan Akif yg buat ..Takper Umi tak marah.
Ooo dia takut Umi marah dia ingat Umi akan kata dia byk main2 kat sekolah ,Tak la sayang Umi tak marah cuma Umi takut jugak la ingatkan teruk tapi bila dah tgk tak la byk mana .. Siap leh makan aiskrim lg lps habiss nangis .
Aduhai anak Umi .. Muhammad Akif Imtiyaz ...

SaYaNg SeLaLu ,
Lya ❤

Artikel Menarik yang Lain

1 sang pencerita

  1. Alahai... Kesiannya dia... Mga cepat smbuh ea...

    ReplyDelete

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah.
Terima Kasih Sudi Singgah. Ada Masa Jangan Lupa Tinggalkan Komen.