❤ Akif Mengantuk Sangat ttt ❤

February 13, 2014

Assalamualaikum...
Ahlan Wasahlan...
Salam Ukhwah Fillah ...

Ok ni kisah jam 7ptg ni,balik dr kelas fardhu ain tadi Akif nampaknyerr cukup letih tapi masih blh control lg..boleh lg makan nasi,makan buah mempelam dan minum air suam..Sempat tgk Ariana Rose episod akhir tak sampai separuh cter pon Tepat 7:15 mmg tak dpt nak control dahh mata dia sekejap tutup skejap bukak tak fokus dah kat Tv hanya menanti nak jatuh jer...

1,2,3 dummmm jatuh kat kusyen kerusi..terus tidur,bukan setakat tdur siap krohhh krohh lg sebab letih sgt lagu tu la bunyinyerr bila dia tdoo..mmg ngantokk sangat la kalau lagu krohh krohh yang keluar.

     

     

 Umi tgk tilik tgk tilik penatnyerr anak Umi ... Aktiviti dia sejak dah sekolah nie mmg padat sangat2..Kalau dulu masa tak sekolah lg bangun tdo lewat,tdo pon lewat sekarang mmg semuanya awal,pagi2 dah bangun ikut kakak ngan abang dia kat luar pagar tunggu van sekolah .Lepas kakak ngan abg ke sekolah dia tak tdo dah terus mandi dan bersiap padahal baru pukul 6:30 pg huhuhuhu..Bayangkan nak g sekolah kul 8:00 pg kul 6:30 readyy dah..Kadang2 ada jugak dia lewat bangun sebab letih sangat2 ..Tp kebiasaannya sejak dah sekolah nie mmg bangun pon awal siap pon awal.Mmg suka sangat pergi sekolah.

Ada satu dua hari tu dia sakit perut ,bila Umi cakap tak yah g sekolah la arini terus menangis tak nak tak nak..nak g sekolah tak nak duk umah .. Dia dah besar dah pandai berdikari ,dulu selalu ngan Umi sekarang ni dia dah boleh buat segalanya sendiri.Pernah jugak blk sekolah br2 ni dia basuh baju sekolah sendiri.
Umi dgr bunyi cam berus jer Umi jenguk bilik air rupa2nya dia duk berus baju sekolah dia..TERHARUnyerrr ...Terkejuzzzz pon ader tgk Akif duk basuh baju,Dia tak sedar pon Umi snap gambar masa nie hehehee,COMEL nyerrr.. basuh baju kerrr ???
    
               

SaYaNg SeLaLu,
Lya ❤

Artikel Menarik yang Lain

1 sang pencerita

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah.
Terima Kasih Sudi Singgah. Ada Masa Jangan Lupa Tinggalkan Komen.