❤ AKIF Demam Lagi ❤

February 17, 2014

Assalamualaikum ...
Salam Ukhwah Fillah ...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat Semua ...

Semalam Akif demam lg,Dah 2 hari tak ke sekolah ,kali ni demam tak teruk sangat cuma TONSIL Akif makin membengkak dan naik ulser kat mulut ..banyak jugak la sampai tak lalu nak makan tak lalu nak minum .. Kesian tgk Akif sebab dia jenis yg suka makan bila takleh nak makan ni kerjanyerr menangis jer huhuhu.Mmg kalau TONSIL bengkak dia akan demam ..

Makan ubat menangis makan biskut menangis makan nasi apalgi menangis jer la sebab sakit kat dalam mulut. Time minum air pon jadi camtu ... Jumpa Dr pagi tadi Dr cakap ulser dia pecah2 jadi mulut pon jd pedihh sbb tu takleh nak makan bila sentuh jer sakit ... Sebab ulser tu cuaca sekarang panas sangat tambah ngan Akif demam lg la panas tu sbb ulser makin nak mendekat tu .Huhuhuhu kesian dia ..

Dr sarankan bykkkan air putih ..bagi minum Vitagen @ Nutrigen untuk vitamin c... Sebab tonsil dia membengkak Dr suruh bykkan makan aiskrim perisa VANILA . Mmg makan aiskrim jer la untuk kecutkan tonsil..Kesiann dia nak makan pon takder selera .


SaYaNg SeLaLu ,
Lya ❤

Artikel Menarik yang Lain

1 sang pencerita

  1. Bg dia vitamin atau bg oren sunquick tu... Moga cpt smbuh... Mmg musim pns ni kita dewasa pun x thn.. Cpt kering tkak...

    ReplyDelete

Assalamualaikum ...Salam Ukhuwah Fillah ..
Terima Kasih Sudi Singgah ..Ada Masa Jangan Lupa Tinggalkan Komen ..