❤ Handphone Giveaway by Syuhada1981.com ❤

January 01, 2014

Assalamualaikum ...
Ahlan Wasahlan ....
Salam Ukhwah Fillah ...

Alhamdulillah hari pertama kalendar 2014 ... 1/1/2014 Lya join Giveaway
❤ Handphone Giveaway by Syuhada1981.com ❤  
Anjuran Syuhada Baharudin



NAK JOIN !! KLIK SINI !!!!!

Giveaway ni BERMULA pada hari ini 1/1/2014 dan TAMAT pada 31/1/2014

Ok Lya tak nak celoteh panjang2 tapi nak jugak bgtau syarat2 nak join Giveaway nie ..
Ikut semua syarat2 yang di tetapkan kat bawah ya ...

✿  Syarat Untuk JOIN 

✿  Buat satu entry bertajuk ''Handphone Giveaway by Syuhada1981.com''
✿  Like Fanpage Syuhada1981.com
✿  Follow Blog Syuhada 1981.com
✿  Follow Google SyuhadaBaharudin
✿  Follow  Twitter @justSyuhada  (jika ada )

Ok tu jer syarat2 yang perlu anda ikuti kalau NAK JOIN Giveaway ni ...
Tak susah kan ??? 

Apalagi jom la JOIN ramai2 

✿ Senarai Hadiah 

❤  Top Referral
♫♪ Louis Vuitton atau Gucci Handphone (bernilai RM450.00 setiap satu)  + RM 50.00 x 4 pemenang.

Wow Cantiknyerrr  ❤
Comelnyerrrrr !!!!! ❤
Nice !!!! ❤

❤  Random 
♫♪ Solat perfume ( Rm50.00 setiap satu )x 6 pemenang .

Solat Perfume ❤ 
Ha aaa dah tengok hadiah2 dia kan ??? Apa lagi JOM LA JOIN mana tahu rezeki korang dapat hadiah nie... jom jom jom ...

 TAGGING :-
❤  Alyssa Ezzura ❤
 ❤ Siti Afipah Harun❤


SaYaNg SeLaLu ,
Lya ❤

Artikel Menarik yang Lain

10 sang pencerita

  1. all the best.. hebat hadiahnye.. moga berjaya...

    ReplyDelete
  2. Terima kasih sudi join.
    All the best (^_^)

    ReplyDelete
  3. dari segmen sama
    http://www.kisahsidairy.com/2014/01/handphone-giveaway-by-syuhada1981com.html
    good luck ye

    ReplyDelete
  4. Salam perkenalan , goodluck and jemput yea.
    -http://inlove-wanda.blogspot.com/2013/12/super-special-giveaway-by-alya-yaya.html
    -http://inlove-wanda.blogspot.com/2013/12/2013-end-giveaway.html
    -http://inlove-wanda.blogspot.com/2014/01/handphone-giveaway-by-syuhada1981com.html
    Hadiah : Louis Vuitton atau Gucci Handphone (bernilai RM450.00 setiap satu) + RM 50.00 x 4 pemenang
    -http://inlove-wanda.blogspot.com/2014/01/new-year-giveaway.html

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum... Begitu hebat ke sana sini blogwalking, tidak sedap je badan tidak singgah di sini memberi sokongan terhadap giveaway anjuran Syuhada Baharudin. Semoga boleh menang buat anda. Saya pun join juga. Ada masa jom terjah entri saya pula:

    Handphone Giveaway By Syuhada1981.com

    ReplyDelete
  6. assalamualaikum...gud luck ya..saya pun join juga...: JOM MENANG HANDPHONE

    ReplyDelete
  7. haii :) .BW dari GA yang sama .ada lagi GA yang menarik dan awesome .jom terjah sini -> http://sweetsourtheworld.blogspot.com/2014/02/senarai-giveaway-awesome-awal-tahun-2014.html .btw, goodluck !

    ReplyDelete
  8. Assalam perkenalan ..
    BW dan singgah dari GA yang sama .. done follow ..
    jumm balas2 terjah ..
    Handphone Giveaway by Syuhada1981com

    ReplyDelete

Assalamualaikum ...Salam Ukhuwah Fillah ..
Terima Kasih Sudi Singgah ..Ada Masa Jangan Lupa Tinggalkan Komen ..