❤ Aktiviti Awal Tahun .... ❤

January 03, 2014

Alhamdulillah ... Kakak Insyirah dah dapat buku teks semalam ...Abang Iman belum dapat lagi 
baru dapat buku aktiviti jer ...Macam biasa la aktiviti WAJIB untuk Lya tiap2 awal tahun ni ..balut buku2 anak ... Buku Kakak Insyirah sajer 17 buah ..Adoii terbongkok2 duk gunting pembalut ..nak habiskan 17 buah buku huhuhuhu sakit jugak lerr pinggang di buatnyerrrr ..
tapi takperr balut buku cantik2 dah siap puas hati ...Baru nampak cantik sikit dah bg pakai baju ..
Tambah2 buku baru lagi la suka tengokk ...Nampak KEMAS jer ...


Bermula La Kerja Umi 17 Buah Tu .. ❤

Alhamdulillah Siap 17 Buah Buku Teks .. ❤

Dah Siap Tulis Nama Jugak .. ❤

Lepas siapkan yang Kakak Insyirah balut plak buku Abang Iman ...
Buku Abang Iman boleh tahan banyak jugak 10 buah semuanya ...
Ni baru buku aktiviti ..bukan buku teks lagi ...
Buku teks tak dapat lagi baru dapat buku aktiviti ,,..
jadi sampul jer buku aktiviti dulu ....


Proses Membalut Bermula .. ❤

Akhirnyerrr 10 Buah Buku Siap ... ❤

Ok dah siap sepenuhnyerrrr .........
Masukkan kat beg siap2 untuk bawak ke sekolah nanti ...
Alhamdulillah selesai satu kerja ...

SaYaNg SeLaLu ,
Lya 

Artikel Menarik yang Lain

0 Sahabat Setia

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah.
Terima Kasih Sudi Singgah. Ada Masa Jangan Lupa Tinggalkan Komen.