❤ Akif Tak Sabar Nak G Sekolah ❤

January 03, 2014

Haaa tengok gelagat anak Lya yang kechik sekali ni.. Mmg tak sabar nak g sekolah ...
Seragam sekolah tak dpt lg tapi baju sukan dah dapat masa daftar br2 nie... ke huku ke hilir ngan baju sukan tu ...siap berkopiah lagi hehehehe ... Ala mmg tak sabar jugak Umi nak tengok anak Umi pergi sekolah ... Kejap jer masa berlalu Akif dah masuk 5 tahun.. dah nak masuk sekolah dahhh ...

Umi tinggal sorang la lepas Akif dah masuk sekolah nanti ...Huhuhuhu ..Biasanya dialah teman bergaduh,bergusti,bercakap,memasak,bermain sebelum abang dan kakak blk sekolah ..Nanti dia dah tak teman dahh masak,main ,basuh baju ...tacing jerrr sekarang nie huhuhuhuhu ...














 Memang tak sabar dah nak g sekolah .... Duk pakai baju nie jer sehari dua ni ...
Adoii ... tapi bila tengok lama2 cantik betul warna hijau BAJU SUKAN PASTI yang baru nie...
Tenang jer tengok ... 

SaYaNg SelaLu ,
Lya ❤

Artikel Menarik yang Lain

0 sang pencerita

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah.
Terima Kasih Sudi Singgah. Ada Masa Jangan Lupa Tinggalkan Komen.