❤ Taraaa HEADER Dah Tukar ❤

December 26, 2013

Petang ni takder benda nak buat
Jadi cari la benda untuk di buat ...
Haaaa aaa edit gambar Akif untuk Header Blog
Boring jugak tengok yang sama jer ...

Takder la pandai sangat edit mengedit
Tapi jadila dari tak pandai langsung
Sebenarnya Akif yang mintak suruh buat
yang lain nak letak gambar lain katanyerr
Sebab tu Lya buat ..
Lgpon ni blog dia bukan blog Lya sebenar2nya
Lya dedikasikan blog ni untuk Akif tapi Lya yang guna ...

Heheheehe dulu masa mula2 ingat nak citer pasal
Akif jer ngan kakak dan abang dia tapi sekarang dah lain
Semua cter Lya letak ....
Takper la janji ada tulisan ada cerita kan ???

Siap sudahhh header yang tak berapa comel
Nasib baik ler tuan blog MUHAMMAD AKIF IMTIYAZ
Ada sikit kecomelan maka yang tak berapa nak comel
tu nampak jugak la comelnyerr heheeheheheeeeeeee...


SaYaNg SeLaLu .
Lya ❤

Artikel Menarik yang Lain

2 sang pencerita

Assalamualaikum ...Salam Ukhuwah Fillah ..
Terima Kasih Sudi Singgah ..Ada Masa Jangan Lupa Tinggalkan Komen ..